Blogia
vampirismo

Actiegenres hack legit GunCrafter gratis 20

Author Naquatic GunCrafter cheats

 

2013-05-16
Auteurs - Naquatic
Doelgroepscore - 1061 Stem
Pro Pack
Versie opmerkingen - • Belangrijke grafische verbeteringen op nieuwere apparaten!
beoordelingen - Ok, dus begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op dit spel en ik ben ook dol op het vervolg, monster crafter. Maar ik rende gewoon in een foutje dat ik verbannen kon worden voor iemand fouten. Ik deed het expres, een van de wedstrijden die ik net gespeeld heb met een nieuw wapen dat ik heb gemaakt, het glitched en mijn geweer heeft twee vaten. En ik heb nooit GunCrafter Pro gekocht, ik denk erover na, maar ik heb dit niet opgelost, repareer dit alsjeblieft. Het is oneerlijk voor de andere speler. Bedankt!
Talen - Engels

 

 

0 comentarios